Labels

Thursday, March 11, 2010

Thank you Allah!
I got A for my first assignment! I got RM50 as a reward!
Alhamdulillah.. tak sia-sia bertungkus lumus dan bersengkang mata dgn google
Kelas kedua dah berlalu dan assignment menyusul tp kali ni fakta Law

Kelas seterusnya April
Seronok belajar ni... mmg seronok
Dalam sibuk dgn kerja rumah, urus anak2, kerja office
Masih boleh aku hadir kelas dan buat assignment
Alhamdulillah Allah memudahkan
Ade 10 module lagi

At least better then stagnant STPM holder
Satu yg terkilan kenapa baru sekarang?
Sedangkan sejak acc2 epf bole guna utk pelajaran hati aku tak tergerak pun
Ini lah perancangan Allah... 2 tahun ade maid tak nampak pun jalan
Setiap orng yang kita jumpe ade kebaikan yang Allah beri untuk kita pelajari dan ambil iktibar
Aku kene tengok dalam diam dan fikirkan...
Masa untuk mengasah minda setajam yang aku mampu
Memang banyak jalan yang Allah beri
Terpulang yang mana harus aku ambil dan usahakan
Usaha tangga kejayaan
Sikit2 lama2 jadi bukit
2011 banyak yang perlu aku rialisasikan
InsyaAllah...tercapai


No comments: